Тестування
Тестування розроблене за допомогою програми MyTestX.
Тестування "Основи алгоритмізації та програмування"
1. Які існують властивості алгоритму?
- визначеність
- дискретність
- результативність
- якість
- швидкість
2. Програма - це
- мова, яку використовують для запису алгоритмів
- набір команд, призначений для виконання комп'ютером у певній поcлідовності
- скінченна послідовність команд, яку необідно виконати у визначеному порядку для досягнення поставленої мети
3. Форма -
- це об'єкт, на якому можна розмістити кнопки, поля, написи та інші компоненти для створення інтерфейсу користувача
- під час виконання проекту відкривається як вікно Windows
- це компонент для області зображення
- це компонент, який розміщується на вкладці Стандартні
4. Знак присвоєння значення позначається:
- :=
- //
- =:
- <>
5. Компонент Кнопка має наступні властивості:
- Name
- Left
- Top
- Color
- Caption
- Text
6. Компонент Поле має наступні властивості
- Name
- Left
- Top
- Color
- Caption
- Text
7. Щоб зображення зайняло всю область, необхідно встановити значення True властивості
- Stretch
- Proportional
- Align
- Load
- Picture
8. Для перетворення текстового представлення цілого числа в саме число використовується функція
- StrToInt
- StrToFloat
- IntToStr
- FloatToStr
9. Які дії відбудуться при натисканні на кнопку?
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);begin
Button1.Caption:='OK';
Button1.Width:=Button1.Width+20;
Form1.Color:=clred;
end;
- Колір кнопки - червоний
- Колір форми - червоний
- Заголовок кнопки - ОК
- Заголовок форми - ОК
- Ширина кнопки - 20 піселів
- Ширина кнопки збільшиться на 20 пікселів
10. Встановіть відповідність
- кон'юнкція not
- диз'юнкція and
- заперечення or
11. Коментар позначається:
- //коментар//
- //коментар
- {коментар}
- (коментар)
- (*коментар*)
12. Встановіть відповідність:
- кнопка edit
- напис button
- поле image
- картинка label
Тестування "Основи структурного програмування "
1. З якого ключового слова починається рядок оголошення змінних?
- integer
- begin
- abs
- program
- real
- var
2. Яка властивість об'єкта форма, задає ім'я форми як об'єкта?
- Left
- Name
- Top
- Caption
3. Що таке інтерфейс користувача?
- дані, які вводить до програми безпосередньо користувач програми
- правила складання та запису мовних конструкцій
- сукупність засобів для взаємодії користувача з програмою та пристроями
4. Значенням якої властивості є текст у рядку заголовка форми?
- Caption
- Color
- Width
- Name
5. Для виконання проекту можна використати...
- CTRL+F9
- F9
- ALT+F5
6. Виконайте фрагмент програми та з'ясуйте, якими будуть значення змінних після його завершення.
p:=1; a:=7;
for i:=1 to 4 do
begin
p:=p*a;
a:=2*a-5;
end;
- a=37 p=90909
- a=21 p=2457
- a=39 p=8546
- правильної відповіді немає
7. Для чого викоритсовується функція FloatToStr?
- для переведення дійсних чисел у текстове представлення цих дійсних чисел
- для переведення текстового представлення дійсних чисел у самі дійсні числа
- для виведення результату у текстове поле
8. Який загальний вигляд команди присвоєння в DELPHI?
9. Як називається елемент керування для створення кнопки?
- Label
- Image
- Button
- Edit
10. Для чого використовується функція StrToInt?
- переведення цілого числа у текст
- переведення тексту у раціональне число
- переведення тексту у ціле число
- правильна відповідь відсутня
11. Загальний вигляд команди циклу з передумовою такий:
- while <умова> do begin <тіло циклу> end;
- for <ім'я змінної>:=<вираз 1> downto <вираз 2> do begin <тіло циклу> end;
- for <ім'я змінної>:=<вираз 1> to <вираз 2> do begin <тіло циклу> end;
- repeat<тіло циклу> until <умова>
12. Що таке форма?
- набір команд, призначений для виконання комп'ютером у певній послідовності
- діалогове вікно для збереження проекту на диску
- це об'єкт, на якому можна розмістити кнопки, поля, написи, меню та інші компоненти для створення інтерфейсу користувача
13. Яка команда служить для виведення повідомлення у спеціальне окреме вікно?
- такої команди не існує
- ShowMessage
- MessageShow
- Message
14. Що визначає властивість Checked для перемикачів та прапорців?
- чи розміщенні перемикачі і прапорці на формі
- чи розміщенні на формі елемент CheckBox
- встановленна позначка в даному об'єкті чи ні
15. Що таке мова програмування?
- мова, яка використовується для запису алгоритмів призначених для виконання комп'ютером
- мова, в якій команди подаються як послідовності двійкових кодів
- це набір команд, призначений для виконання комп'ютером в певній послідовності
16. Як позначається команда перевірки умови в блок-схемі алгоритму?
- паралелограм
- прямокутник
- ромб
- овал
17. Що таке процедура?
- частина програми, яка має ім'я та яку можна за цим іменем викликати на виконання в різних частинах програми
- частина програми в якій команди подаються як послідовності двійкових кодів
- частина програми, яка не виконується компілятором
18. Визначте істинність або хибність складених висловлень для наведених значень змінних x=5; y=1;
1) х>0 і y>0 або x<0 і y<0
2) x>0 і не y<0 або x<0 і y>0
- 1) true 2) true
- 1) false 2) true
- 1) false 2) false
- 1) true 2) false
19. Яким чином можна коментар включити до тексту програми?
- (* *)
- < >
- {}
- //
- +\
- [ ]
20. Що таке компілятор?
- мова програмування, в якій команди подаються як послідовності двійкових кодів
- пристрій, який здійснює обробку вхідних даних
- спеціальні програми, для перекладу програм на машинну мову
21. Для чого використовується функція StrToFloat?
- для переведення дійсних чисел у текстове представлення цих дійсних чисел
- для переведення текстового представлення дійсних чисел у самі дійсні числа
- для переведення текстового представлення цілих чисел у самі цілі числа
- правильна відповідь відсутня
22. Фрагмент алгоритму, що складається з команд, які можуть бути виконані більше одного разу називається...
- розгалуження
- цикл
- масив
- процедура
- функція
23. Загальний вигляд команди встановлення значення властивостей об'єкта такий:
- <ім'я об'єкту>:=<ім'я властивості>.<значення або вираз>
- <ім'я об'єкту>.<ім'я властивості>:=<значення або вираз>
- <ім'я властивості>.<ім'я об'єкту>:=<значення або вираз>
24. Елемент RadioButton це -
- кнопка
- напис
- прапорець
- перемикач
- поле
25. Що таке комп'ютерна програма?
- мова програмування, в якій команди подаються як послідовності двійкових кодів
- це набір команд, призначений для виконання комп'ютером у певній послідовності
- мова, яка використовується для запису алгоритмів призначених для виконання комп'ютером
26. Елемент CheckBox це -
- кнопка
- напис
- перемикач
- прапорець
- поле
27. Яка властивість для поля Edit зайва?
- Caption
- Color
- Top
- Text
28. Команда повного розгалуження в Delphi має такий загальний вигляд?
- for <ім'я змінної>:=<вираз 1> to <вираз 2> do begin <послідовність команд> end
- if <умова> then begin <послідовність команд> end;
- if <умова> then begin <послідовність команд>end else begin <послідовність команд>еnd
- while <умова> do begin <тіло циклу> end;
29. Подія OnClick...
- настає, після наведення вказівника на кнопку
- настає після початку перетягування об'єкта
- настає після натиснення клавіші клавіатури
- настає після натиснення вказівника на кнопку
30. Які елементи керування можна використати для введення даних?
- Label
- RadioButton
- Edit
- Button
- CheckBox
31 Які елементи керування можна використати для виведення даних?
- Label
- RadioButton
- Edit
- Button
- CheckBox