Брейн – ринг для молодшої школи
Мета гри:
- виявити творчий потенціал та здібності будь-якої дитини, незалежно відоцінок по предмету. (важливо наголосити про персональний комп'ютер якінструмент, необхідний майже в будь-якій області людської діяльності);
- підвищити інтерес, захопити учнів предметом, прищепити любов доінформатики через спільну діяльність;
- розвивати вміння гідно відстоювати свою точку зору в процесі груповоїта колективної роботи;
- виховувати культуру мовлення та поведінки, комунікабельність;
- стимулювати пошуково-пізнавальну діяльність.
Правила гри.
Бере участь кілька команд по 3-6 чоловік. Завдання видаються на картках (учасники відповіді записуються на них). Команда, яка знайшла відповідь першою, отримує 1 бал, всі інші команди повинні здати свої відповіді через 1хв.
Вступне слово вчителя:
В країні Інформатика,
якою правив король Терабайт, жили-були
братик та сестричка і звали їх Нулик та Одиничка. І зажадав король Терабайт перевірити, що Нулик та Одиничка знають про
свою країну і чим можуть допомогти іншим
мешканцям.

Ваше завдання - протягом гри допомогти Нулику та Одиничці виконати завдання Терабайта.
Питання є серйозні,
А є і жартівливі.
Тож будьте всі уважні,
Бадьорі та кмітливі!
Перший тур.
Запитання:
- Назвіть найдавніший обчислювальний прилад. (Пальці)
- Відгадайте загадку: "Худе, всі ребра видно, а рахувати може." (Рахівниця)
- У якій програмі з пакету Microsoft Office можна виконувати обрахунки, створювати діаграми? (ЕхсеІ)
- Назвіть відомі вам растрові графічні редактори. (Раint, РаintNET, Аdobe Photoshop, GІМР, Місrosoft Photo Editor)
- Назвіть найменшу одиницю вимірювання інформації. (Біт)
- Чому з комп'ютерного класу важко винести один комп'ютер? (Усі вони з'єднані між собою локальною мережею)
- Яка програма призначена для створення електронних презентацій? (Місrosoft РоwerPoint)
- Що означає форматувати текст?
- Назвіть відомі вам операційні системи.
- На що вказує розширення файлу?
- За допомогою якої програми можна записувати інформацію на диск?
- Якою комбінацією клавіш можна вирізати виділений об'єкт?
Другий тур.
Запитання:
Може він порахувати,
Може він пісні співати,
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв'язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе! (Комп'ютер)

Ця всесвітня мережа
Стільки знає - просто жах!
З нею вчись ти працювати -
Теж багато будеш знати. (Інтернет)

Хто хоче щось запам'ятати -
В блокнот свій може записати.
Комп'ютер теж немов блокнот -
Не має з пам'яттю турбот.
А як називають комп'ютер - блокнот? (Ноутбук)

З ним справу має архітектор,
З ним справу має будівельник.
Хто за комп'ютером працює,
До нього теж давно вже звик.
Скажіть, про що іде тут мова -
Назвіть одне англійське слово. (Windows)

У їдальні, в ресторані
Зразу це побачиш ти.
І в комп'ютері це також
Легко можемо знайти.
Про що йде мова? (Меню)
Якщо треба знову й знову
Вести з комп'ютером розмову,
Є помічник - "тваринка" в нас,
Що допоможе нам всяк час. (Миша)

Міцний диск, дуже яскравий,
Містить він кіно цікаве. (Лазерний диск)

Він покаже все на світі:
Що малюють, пишуть діти,
Грають як і що співають,
І як пошту відправляють.
Все, що є відображає,
Без нього ПК немає! (Монітор)

Сотня клавіш, різні знаки
Спершу учні - небораки,
А тепер: раз - два і готово
Відстукали слово.
Ось де пальцям фізкультура
І це все - ... (Клавіатура).

В блоці цім живе процесор
Помічник він, не агресор
В ньому щось гуде, співає
Одним оком нам моргає.
Головний він недаремно,
А зовуть його ... (Системний блок)

Ось я кнопку натискаю
І папір вже заправляю.
Він друкує без зупинки
Вірші, пісні і картинки
І швидкий він, наче спринтер
Відгадайте, що це ... (Принтер)

Третій тур.
Запитання:
Доповнити слова (1 бал за кожну правильну відповідь)
- Материнська ...(плата)
- Компакт - ...(диск)
- WEB- ...(сторінка)
- Текстовий ...(редактор)
- Піратська ...(копія)
- Робочий ...(стіл)
- Операційна ...(система)
- Прикладна ... (програма)
- Системний ...(блок)
- Графічний ...(редактор)
- Електронна ...(пошта)
- Панель ...(управління)
- Оперативна ...(пам'ять)
- Жорсткий ...(диск)
