Тестування

Тестування розроблене за допомогою програми MyTestX.

Тестування "Основи алгоритмізації та програмування" 

1. Які існують властивості алгоритму? 

  • визначеність
  • дискретність
  • результативність
  • якість
  • швидкість

2. Програма - це

  • мова, яку використовують для запису алгоритмів
  • набір команд, призначений для виконання комп'ютером у певній поcлідовності
  • скінченна послідовність команд, яку необідно виконати у визначеному порядку для досягнення поставленої мети

3. Форма -

  • це об'єкт, на якому можна розмістити кнопки, поля, написи та інші компоненти для створення інтерфейсу користувача 
  • під час виконання проекту відкривається як вікно Windows
  • це компонент для області зображення
  • це компонент, який розміщується на вкладці Стандартні

4. Знак присвоєння значення позначається:

  • :=
  • //
  • =:
  • <>

5. Компонент Кнопка має наступні властивості:

  • Name
  • Left
  • Top
  • Color
  • Caption
  • Text

6. Компонент Поле має наступні властивості 

  • Name
  • Left
  • Top
  • Color
  • Caption
  • Text

7. Щоб зображення зайняло всю область, необхідно встановити значення True властивості

  • Stretch
  • Proportional
  • Align
  • Load
  • Picture

8. Для перетворення текстового представлення цілого числа в саме число використовується функція

  • StrToInt
  • StrToFloat
  • IntToStr
  • FloatToStr

9. Які дії відбудуться при натисканні на кнопку?

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
Button1.Caption:='OK';
Button1.Width:=Button1.Width+20;
Form1.Color:=clred;
end;

  • Колір кнопки - червоний
  • Колір форми - червоний
  • Заголовок кнопки - ОК
  • Заголовок форми - ОК
  • Ширина кнопки - 20 піселів
  • Ширина кнопки збільшиться на 20 пікселів

10. Встановіть відповідність

  • кон'юнкція                                       not
  • диз'юнкція                                       and
  • заперечення                                   or

11. Коментар позначається:

  • //коментар//
  • //коментар
  • {коментар}
  • (коментар)
  • (*коментар*)

12. Встановіть відповідність:

  • кнопка                              edit
  • напис                               button
  • поле                                image
  • картинка                         label

Тестування "Основи структурного програмування " 

1. З якого ключового слова починається рядок оголошення змінних?

  • integer
  • begin
  • abs
  • program
  • real
  • var

2. Яка властивість об'єкта форма, задає ім'я форми як об'єкта?

  • Left
  • Name
  • Top
  • Caption

3. Що таке інтерфейс користувача?

  • дані, які вводить до програми безпосередньо користувач програми
  • правила складання та запису мовних конструкцій
  • сукупність засобів для взаємодії користувача з програмою та пристроями

4. Значенням якої властивості є текст у рядку заголовка форми?

  • Caption
  • Color
  • Width
  • Name

5. Для виконання проекту можна використати...

  • CTRL+F9
  • F9
  • ALT+F5

6. Виконайте фрагмент програми та з'ясуйте, якими будуть значення змінних після його завершення.

p:=1; a:=7;

for i:=1 to 4 do
begin
p:=p*a;
a:=2*a-5;
end;

  • a=37   p=90909
  • a=21  p=2457
  • a=39  p=8546
  • правильної відповіді немає

7. Для чого викоритсовується функція FloatToStr?

  • для переведення дійсних чисел у текстове представлення цих дійсних чисел
  • для переведення текстового представлення дійсних чисел у самі дійсні числа
  • для виведення результату у текстове поле

8. Який загальний вигляд команди присвоєння в DELPHI?

9. Як називається елемент керування для створення кнопки?

  • Label
  • Image
  • Button
  • Edit

10. Для чого використовується функція StrToInt?

  • переведення цілого числа у текст
  • переведення тексту у раціональне число
  • переведення тексту у ціле число
  • правильна відповідь відсутня

11. Загальний вигляд команди циклу з передумовою такий:

  • while <умова> do  begin  <тіло циклу> end;
  • for <ім'я змінної>:=<вираз 1> downto <вираз 2> do begin <тіло циклу> end;
  • for <ім'я змінної>:=<вираз 1> to <вираз 2> do begin <тіло циклу> end;
  • repeat<тіло циклу> until <умова> 

12. Що таке форма?

  • набір команд, призначений для виконання комп'ютером у певній послідовності
  • діалогове вікно для збереження проекту на диску
  • це об'єкт, на якому можна розмістити кнопки, поля, написи, меню та інші компоненти для створення інтерфейсу користувача

13. Яка команда служить для виведення повідомлення у спеціальне окреме вікно?

  • такої команди не існує
  • ShowMessage
  • MessageShow
  • Message

14. Що визначає властивість Checked для перемикачів та прапорців?

  • чи розміщенні перемикачі і прапорці на формі
  • чи розміщенні на формі елемент CheckBox
  • встановленна позначка в даному об'єкті чи ні

15. Що таке мова програмування?

  • мова, яка використовується для запису алгоритмів призначених для виконання комп'ютером
  • мова, в якій команди подаються як послідовності двійкових кодів
  • це набір команд, призначений для виконання комп'ютером в певній послідовності

16. Як позначається команда перевірки умови в блок-схемі алгоритму?

  • паралелограм
  • прямокутник
  • ромб
  • овал

17. Що таке процедура?

  • частина програми, яка має ім'я та яку можна за цим іменем викликати на виконання в різних частинах програми
  • частина програми в якій команди подаються як послідовності двійкових кодів
  • частина програми, яка не виконується компілятором

18. Визначте істинність або хибність складених висловлень для наведених значень змінних x=5; y=1;

1) х>0 і y>0 або x<0 і y<0
2) x>0 і не y<0 або x<0 і y>0

  • 1) true  2) true
  • 1) false 2) true
  • 1) false 2) false
  • 1) true 2) false

19. Яким чином можна коментар включити до тексту програми?

  • (* *)
  • < >
  • {}
  • //
  • +\
  • [ ]

20. Що таке компілятор?

  • мова програмування, в якій команди подаються як послідовності двійкових кодів
  • пристрій, який здійснює обробку вхідних даних
  • спеціальні програми, для перекладу програм на машинну мову

21. Для чого використовується функція StrToFloat?

  • для переведення дійсних чисел у текстове представлення цих дійсних чисел
  • для переведення текстового представлення дійсних чисел у самі дійсні числа
  • для переведення текстового представлення цілих чисел у самі цілі числа
  • правильна відповідь відсутня

22. Фрагмент алгоритму, що складається з команд, які можуть бути виконані більше одного разу називається...

  • розгалуження
  • цикл
  • масив
  • процедура
  • функція

23. Загальний вигляд команди встановлення значення властивостей об'єкта такий:

  • <ім'я об'єкту>:=<ім'я властивості>.<значення або вираз>
  • <ім'я об'єкту>.<ім'я властивості>:=<значення або вираз>
  • <ім'я властивості>.<ім'я об'єкту>:=<значення або вираз>

24. Елемент RadioButton це -

  • кнопка
  • напис
  • прапорець
  • перемикач
  • поле

25. Що таке комп'ютерна програма?

  • мова програмування, в якій команди подаються як послідовності двійкових кодів
  • це набір команд, призначений для виконання комп'ютером у певній послідовності
  • мова, яка використовується для запису алгоритмів призначених для виконання комп'ютером

26. Елемент CheckBox це -

  • кнопка
  • напис
  • перемикач
  • прапорець
  • поле

27. Яка властивість для поля Edit зайва?

  • Caption
  • Color
  • Top
  • Text

28. Команда повного розгалуження в Delphi має такий загальний вигляд?

  • for <ім'я змінної>:=<вираз 1> to <вираз 2> do begin <послідовність команд> end
  • if <умова> then begin <послідовність команд> end;
  • if <умова> then begin <послідовність команд>end else begin <послідовність команд>еnd
  • while <умова> do begin <тіло циклу> end;

29. Подія OnClick...

  • настає, після наведення вказівника на кнопку
  • настає після початку перетягування об'єкта
  • настає після натиснення клавіші клавіатури
  • настає після натиснення вказівника на кнопку

30. Які елементи керування можна використати для введення даних?

  • Label
  • RadioButton
  • Edit
  • Button
  • CheckBox

31 Які елементи керування можна використати для виведення даних?

  • Label
  • RadioButton
  • Edit
  • Button
  • CheckBox